FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Rekomenderar JX premium hosting med 24/7 support + speglade servers + tillgång till teknikers ifall något strular.. m.m
100% Uptime hittils enligt pingdom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Man kan ju bara söka på deras namn och få upp en massa klagomål. Det finns ju massor av webhotell som svarar snabbare än jx som till exempel, strongbox, loopia, beniro med mera istället för att rekumendera en sådan host så kanske man skall rekumendera andra innan, så att jx får tänka igenom om dom verkligen skall satsa på detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Rekommenderar Proinet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Daniel, välkommen till WN. Kan rekommendera följande tråd åt dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Det ska nu bli kul att få lära känna alla som är aktiva här på WN. //Daniel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vill du köra något som är riktigt stabilt välj då Sajthotellet, kan inte minnas när jag hade någon av mina sajter nere där och supporten finns inget att klaga på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Då gör man om receptet Sen har du en kaka som smakar bättre än den förra, problematiken är att bygga tillbaka förtroendet att denna gång kommer kakan verkligen smaka bra. Det var en dålig paralell, men du hajjar säkert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack tack..
Hur domänhanteringen hos Proinet och Sajthotellet? Skulle vara skönt att slippa härja omkring på olika ställen hela tiden. Och vad det gäller VPS.. Jag som aldrig kört någon egen server, vps eller liknande tidigare. I regel ingår det en kontrollpanel på VPS tjänster antar/hoppas jag, och inga krångligheter och behov knackande själv?! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Servertjänster på JX så säger jag samma som Jonny, aldrig sett några klagomål?
Letar du webhotell så dom som ofta förekommer hos folk är proinet,patrikweb och sajthotellet. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|