FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur är det med alla de gratisbloggar som finns, dvs de där man får host och hela paketet. Får man hantera annonser och reklam helt på eget bevåg där eller?
Blogspot, Wordpress, Blogsome och allt vad de heter erbjuder ju möjligheten att helt gratis lägga upp en blogg, men får man då sälja annonser, peta in adsense etc. där? Edit: GRATIS blogg ska det naturligtvis stå i rubriken |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
På blogger får du det, det finns till och med inbyggda funktioner för det (Kan ju ha att göra med att google äger det =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
För sent att editera mitt tidigare inlägg, bara för att klargöra, det är adsense jag pratar om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
I Blogspot och Blogsome är det fritt fram med reklam. Men i Wordpress är det inte tillåtet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, tackar. Har en blogg jag tänkte dra igång, då känns det ju mer rätt att börja med en gratisblogg innan man slår på stort. Därav frågan :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Bygger på med en fråga till, verkar ju ok med adsense i gratisblogen "blogspot". Som sagt, google äger det ju. Men hur är det med annan reklam, är det no no?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
På blogg.se får man det men det kostar dock 59kr/mån och du måste uppdatera till ett pro konto.
Om du laddar ner wordpress och kör på din egen domän så får man väl ha reklam bäst man vill antar jag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||