FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej alla glada!
Söker en helhetslösning Jag har kikat runt lite på nätet för att försöka jämföra olika företags priser på e-faktureringstjänster. Det jag vill är alltså att kunna skicka elektroniskt så kund mottager och betalar via Internet och om inte kund kan/vill betala e-faktura så skall ett brev postas automatiskt med en traditionell pappersfaktura. Det bästa vore om det kunde gå att få i samband med ett bokförings/fakturerings program (typ nyföretagar box el liknande) Jag såg att Hogia hade samarbete med Itella som verkar funka rätt bra men vilka alternativ finns? Har ni några erfarenheter/synpunkter på vad man ska tänka på? Och kanske viktigast av allt! hur mycket ska man betala. Ni som är företagare här, har någon av er programvara från samma företag som täcker i stort sett alla administrativa behov t.ex online betalning, sammankoppling med bank-giro/konto, bokföring fakturering/e-fakturering, CRM etc. Det vore guld att ha allt sammankopplat. Jag kan också passa på att fråga om vilka småföretags CRM som stödjer sammankoppling för mailkonversationer med kund. Som jag förstår så ingår detta i Microsoft Small Business med Business Contact Manager. Finns det alternativ till det och är Microsofts CRM bra? Sammanfattat så letar jag efter en programvara/tjänst som tillhandahåller allt det här och där det finns maximal möjlighet att sammankoppla allt. Kanske lite mycket begärt eller? ![]() Jag blir hemskt tacksam för svar ![]() Ps. Om det finns någon försäljare här som vill passa på att sälja ett flexibelt program till mig så har ni chansen nu.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
fortnox har väl liknande. Tyvärr kan jag itne säga mer än att deras bokföringsprogram är ok... men de ska även ha CRM system och e-faktura som jag tror att de integrerar. Kan vara värt att titta närmare på. Verkar prisvärda också.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|