FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjopp!
Tog en sväng på Elgiganten igår för att inhandla mig en billig och duglig dammsugare. Såklart tyckte säljaren att jag skulle ha nått monster för 1600kr vilket känns lite saftigt då dammsugning inte är min största hobby. Sen jag snackat ner mig några prisklasser gick jag därifrån med nån röd liten pryl som inte använder sig av påsar, utan allt snusk samlas i en genomskinlig behållare som man tömmer, mysigt. Hur som helst så har jag nu en gammal dammsugare över, det enda som strulat med den är att slangen gått sönder ett flertal gånger och är nu så kort att en person på 1.20 skulle få ryggskott och scolios av att använda den. Min fundering är nu vad man kan bygga för skoj av motorn (sugmojängen) som sitter i? Någon som sitter inne på roliga tips? ![]() Alla byggtips är av intresse, kan lägga upp en liten bygglogg när jag är klar med projektet, vad det nu blir ![]() Tack på förhand! Pelle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
tja.. hyffsat effektivt kylsystem för en serverdator?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Air condition system?
![]() Hårtork? Som inte bränner sönder skalpen när man kör på max? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En pingisboll-spruta!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Någonting helt onödigt, men samtidigt jäkligt skoj :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Borde ju bara handla om att vända luften så att den blåser ut istället för suger in... eller så kan du bygga ett sexhjälpmedel av den... hmmm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Härliga minnen, otroligt roligt, fungerade bra som tusan oxå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi fick ju denna länk i en annan tråd nyligen:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article593858.ab Nu var det ju inte ryggen han fick problem med av dammsugaren, men 1.20 kanske han var i alla fall |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|