FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är mest frustrerande; att ha mycket pengar och inga idéer eller inga pengar och mycket idéer?
Själv tillhör jag kategori 2. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du funderat på att gå till investerare eller folk med mycket pengar med dina ideer? Ok att du får släppa en del ägarskap och inte får lika mycket pengar tillbaka på dina projekt, men har du nån riktig klockren ide som kommer ge bra med pengar så kan man förmodligen leva med det.. är det dessutom mindre summor som krävs, exv <25 000 så borde det inte vara några problem alls att hitta intressenter.
Om du nu har någon bra idé dvs ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om du har bra idéer så är jag alltid intresserad att diskutera förutsättningslöst runt ett projekt. Om du eller någon annan har intressanta idéer så kan ni kontakta mig på [email protected] för vidare diskussioner. Självklart förutsätter jag att alla diskussioner sker med stor diskretion och seriositet vilket innebär att det vi diskuterar stannar mellan parterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
inga pengar och mycket idéer
det är förståss mest frustrerande |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Båda är nog lika frustrerande, konstigt nog råkar man ha mycket ideér när man inte har pengar, och när det väl finns slantar i kassan sitter man som iq-noll-bandyboll och kommer inte på ett jota
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|