FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Halloj,
Är relativt ny med detta och har fått ett problem. Bytte precis från PC till Mac. Använder Taco som html editor och Cyberduck för att ladda upp. När jag laddar upp något nytt så får jag detta felmedelande om man går in på hemsidan: "The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. " Med rubriken 500 Internal Server Error. Bara just den delen som jag uppdaterat är nere och dagen efter brukar den funka igen??? Varför blir det så? Hur undviker jag det? Har precis fått min sida med i en artikel så det är rätt bråttom att rätta till felet... Så tacksam för snabbt svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
vad står det i serverloggen? vilket fel är det det rör sig om (mer detaljerat än 500 internal server error) om det börjar funga dagen efter får du nog ta kontakt med ditt webbhotell.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Löste det with a little help from my friend....
Filerna var inställda på rwx-rwx-rwx istället för rw-r-r... så nu har jag ändrat på detta. tack ändå. mvh Oskar |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|