FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det här visste jag redan men jag hade aldrig sett något klipp om det. Man blir stolt över svensk teknik ibland...
![]() http://www.youtube.com/watch?v=Khaa3y0i87s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja det va inte dåligt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, faktiskt, man blir lite stolt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Haha,.. I slutet säger han att den amerikanska marinen inte är intresserade av att utveckla denna typ av ubåtar. Man satsar heller på att försöka spåra ubåtarna och förgöra dem...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
När vi övade mot Gotland kunde inte de svenska ubåtsjägarna hitta den heller så amerikanerna är inte ensamma precis.
Amerikanernas stora jagare kunde inte ens se våra svenska "småbåtar" när det gick lite sjö på havet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Någon som har andra exempel på svensk teknik? Dvs inslag där andra länder ber sverige om hjälp?
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Go Sweden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
gogo sweden
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg på discovery,"the world most extreme weapons top ten",svenska representerade 2 vapen.
En mobil jättekanon med väldigt lång räckvidd och precision som kunde skjuta 6 skott iföljd men som träffar målet exakt samtidigt. Ett annat vapen var ett granatgevär där man kunde ställa in hur granaten skulle utlösa,fördröjd utlösning för att bara skapa ett litet hål i väggen och explodera inuti byggnaden eller explodera direkt för att skapa stort hål i väggen. Ingen tillfällighet att jänkarna köper mycket vapen från sverige. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Heja sverige!
(Sälj ritningarna till IRAN) |
|||