FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Har sett att Impotera.se har en massiv reklamkampanj här på WN.
Undrar ifall det är någon som har testat de och fått resultat, överväger att bli medlem där för att testa de men medlemspriset är rätt saftigt: 3 000:- / år Tacksam för svar om någon testat de, blivit nöjda etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kommer med 99% sannolikhet att hoppa på deras tjänst för en viss multimediarelterad produkt som de verkar kunna erbjuda ett mycket konkurrenskraftigt pris på. Återkommer med en liten recension om det blir som tänkt.
Tills vidare skulle erfarenheter o kommentarer från andra uppskattas här också! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dem erbjuder länkar & kontakt till kina företag som tillverka olika saker?
Det får man ju gratis genom.. www.made-in-china.com www.alibaba.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Tack för tipset, trodde impotera.se var unika =) Men jag tänkte dock ej på att det kunde finnas liknande tjänst gratis i utlandet..
Kommer helt klart att testa de, men det är fortfarande intressant att se hur bra Importera eller import.se är Edit: Stavfel :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Att använda Alibaba utan att vara rutinerad kan, enligt vad jag hört ifrån många, vara lite vilda western.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men frågan är ju vart impotera ha fått alla sina länkar ifrån? Om dem bara hämta dem på sånna sidor o.s.v Då är det ju minst lika farligt... Tror ju knappast att dem ha testat beställa från alla 1000tals länkar. (som dem nu säger att dem har, asså 1000tals länkar) Skulle säkert kännas tryggt för alla som beställer ha en försäkring från impoter aatt dem ersätter eller nått om företagen från kina "luras" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() ![]() Att lista fabriker är inget unikt, sök på Google så hittar du ett flertal olika nätverk. B.la Alibaba, ec21, ecvv m.m mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fördelen med importera.se, som jag förstått det, är att man går genom en portal som vet vad de sysslar med. Jag tror inte att de bara plockar länkar till fabriker som man sedan ska betala 3000 för att se.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
För att bemöta visa frågor och påståenden så skall jag göra mitt bästa för att ge en så korrekt bild av verksamheten som möjligt. Importera.se fungerar på ett lite bredare sätt än andra amerikanske och kinesiska tjänster.. Fabrikerna Samtliga leverantörer hos oss är kontrollerade och verifierade av både tredjeparts företag (i kina) och Kinesiska banker. Givetvis finns det en hel del sätt man själv som importör bör och ska göra innan man lägger större beställningar. Dessa finns också presenterade på vår hemsida. Information, support & service Att få tag på leverantörer behöver man inte vara någon vidare detektiv för och det är egentligen inte enbart pga. fabriksregistret vi tar ut en medlemsavgift. Som medlem får du tillgång till erfarna importörer, information och hjälp då du har frågor. Då man drar igång med en import verksamhet finns det mängder av frågor och funderingar som är bra att bolla med någon kunnig om. Vi har även en hel del andra förmåner på gång, exempelvis samleveranser från Kina, etc. Slutar aldrig förundras över människor som tycker vår medlemsavgift på 250kr i månaden är dyr. Den helhetslösning som vi erbjuder finns inte idag, kontaktar du en importkonsult så får du räkna med mellan 1000-2000kr i timmen. Ni är givetvis välkomna att både ringa och maila oss om ni har frågor framöver. Mail och nr finner ni på vår hemsida. Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
Går inte hem till mig till 100%. Intressant att se när den första recensionen kommer in som sagt.
BE Network hade det inte varit bra att kunna bli testmedlem för någon vecka mot kanske en sms betalning eller något? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|