FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Alltid kul med lite uppmärksamhet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Tror bara domänet kommer vara eftertraktat när dieselmotorer används mer, då kommer nog ett företag att nappa, detta är högst seriöst alltså..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hahaha.
Uppmärksamheten kring domänförsäljningar på senare tid får ju hela branschen att framstå som en flock lurendrejare... Domänpriser på miljoner, eller hundratusentals kronor, är i Sverige i princip en utopi med ytterst få undantag. 46 miljoner? Fniss.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Var glad om du får något...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Äh jag tycker bara det är negativt, varför ska fler bli intresserade av att registrera domännamn? Blir bara svårare för oss att skaffa dem :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Att det ens görs en nyhet av detta.. patetiskt :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Rolig artikel:
"Ett exempel på aktuell prisnivå är att ip-telefoner.se nyligen såldes för 105 euro. Samtidigt är iptelefoni.cc till salu för 50 000 euro. " Ja och det är ju två helt lika domäner...eller? Hörde att nån sålde en Porsche för 500k, tror bestämt att jag ska sätta ut min VW Jetta från 1985 på Blocket och ta 500k även jag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|