FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns den inte i en version som fixar frukost och rastar hunden också?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Igen
Jag har inte kunnat prova ur långt från laddaren den kan vara då mitt hus är av modellen äldre och alla rum har olika höjd på golvytorna. Tidigare jobbade jag med mina föräldrar som drivar en butik som säljer vitvaror och vad jag kunde se i prislistan så kostar en laddaren 1470:- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Efter 15 minuter kände man att det var värt var enda krona, fantastisk liten mojeng ... jag har en 3 rummare på 92 m3 och den kör överallt, dessutom kan man inte klaga på resultatet!
Kanon grej för en prylgalen om man vill förena nytta med nöje! Just nu kör den omkring och städar medans jag hänger på WN ... höhö! Thomas
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det fanns en notis om trilobiten i fredagens Computer Sweden. Roomba nämndes också, inte lika avancerad, tex så har den ingen ultraljudssonar, men kostar å andra sidan bara ca 3000:-
www.elkedjan.se/templates/info2.cfm?SidorID=175 www.julietprice.com/specials/roomba2.asp Hittade ett filmklipp med roomba också. mms://irobot.estream.com/irobot/roomba/roomba-in-actionHIGH.wmv |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|