FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Ett företag som jag har personliga intressen i skall nu uppdatera sin hemsida. Är det någon som kan rekommendera några seriösa Webbdesigners/Webbyråer som inte kostar skjortan och som givetvis har ett bra grafiskt öga samt koll på design, databaser, sökmotoroptimering mm mm? Ett plus är om firman finns i Stockholm eller Göteborg. Det är inget "stort" projekt utan ett ganska basic, lite bilder och text fördelade på 5-6 rubriker. Att kunden skall kunna ändra i text och byta/lägga till bilder enkelt är ett måste, därför antar jag att ett opensource CMS vore vara något att satsa på. Någon som kan rekommendera någon firma, eller som har personliga erfarenheter? Mvh Ziggy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan rekommendera Sopp, www.sopp.se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Webbläsaren dog 2 ggr i rad när jag öppnade sopp.se,
sen gav jag upp. Gav inget seriöst intryck direkt. :| |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
www. kodamera .se jobbar med Open Source CMS. Både Joomla och Drupal
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för era svar.
Mvh Ziggy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
www. calyptus .se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag förstår inte riktigt. En sån fråga fungerar enligt mig inte så bra på ett forum där ungefär alla jobbar inom området själva. Det är ju bara att rekommendera sig själv (och om man inte själv jobbar med det så rekommenderar man en kompis), för inte rekommenderar man en konkurrent iaf.
![]() www.deserveit.se är jäkligt bra killar, dom gör fina saker till liten peng. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag känner till ett ftg i Kina. De pysslar med export, import, mjukvaruutveckling, design, webbsidor, hosting, m.m. Jag är grymt imponerad av dem. Har anlitat dem i sommar för design och programmering och kommer att anlita dem igen. Vill ni importera något från Kina eller få någon programmering utförd så fixar dom det till ett bra pris. Jag kan vidarebefordra kontaktuppgifter om någon är intresserad. De snackar bra engelska.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag får väl rekomendera oss själva då :-) Fast vi arbetar inte med Open Source utan .NET och gärna EPiServer. Vi vill vara säkra på att själva få support och att systemet finns kvar ett tag. Fast det kostar en hel del förstås..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|