FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur stora flygblad har ni "Fabian"?
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Dom är visitkortsstora.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nice, i like it.
Hur stora kvantiteter betäller du åt gången Fabian? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Vistaprints idiotiska webbutik gör det dyrt och krångligt att beställa mer än 5000 stycken av samma design, men för att slippa för många kvitton i bokföringen så beställer jag 20-50 tusen åt gången, men vistaprint har sjukt svårt att ge rätt pris och jag har nog inte betalat samma belopp 2 gånger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Schyssta kort!
Jag läst i IW här om dagen att ni ska låta designa om sajten, vilken byrå har fått uppdraget? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
What? Ja faktum är att jag satt på toaletten och läste några nummer av IW för ett tag sedan och blev så inspirerad av alla dessa remakes av sajter så jag kom fram till att det är precis vad vi skall göra. Startade en tråd här på WN och frågade efter tips om vart jag skulle vända mig, lade sedan ut ärendet i förmedling av jobb och tjänster, tog in massor av offerter och valde till slut att jobba med NetRelations. Vi har precis satt igång och räknar med att vara klara till den 1 november, det är jättespännande.
Vilket nummer av IW står detta? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Senaste numret, i brev-sektionen som finns först i tidningen. Bra PR att bli publicerad sådär, är ju en del som läser IW trots allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
Hmm, får man det tidigare om man är prenumerant eller? För det som står på hemsidan som det senaste är det jag har hemma, och där är jag inte med...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man får tidningen tidigare om man prenumererar. Jag sitter inte hemma annars hade jag scannat det åt dig. Kanske någon annan som har en scanner i högsta hugg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
|
Den kommer ju i butik imorn dock
![]() |