FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har letat lite efter sidor och hittat 2, spritbutiken.com och cybeerwine.com. någon har erfarenet från någon av de eller kanske någon annan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Provade på att köpa sprit på nätet & här kommer min story för er som är tveksamma:
Spritb utiken .com 14 maj, sent en fredageftermiddag lades beställningen. 14 maj wireades pengarna till ett bankkonto tillhörande en privatperson(?) 18 maj bör spritb utiken ha fått pengarna till sitt konto. 26 maj var posten hemma hos mig & skulle leverera ett utlandspaket, dock så var jag inte hemma vid tillfället & fick en avi i lådan istället. 27 maj går jag till posten & hämtar ut ett paket skickat från en Vinäger Onlineshop i tyskland :-) Har tidigare hört rykten om att de skickar från företag som säljer vinäger, olivolja etc för att minimera risken i tullen & kan nu bekräfta att det är så. Kort och gott: Snabb leverans, köper man 2 flaskor sparar man pengar i jämförelse med systembolaget (exv 1 liter Absolut Vanilia för 189kr). Tummen upp, de kommer få fler beställningar från både mig och bekanta... Url? www. Spritb utiken .com
![]() |
Svara |
|
|