FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Upptäckte en ”seriös” hemsida precis.
Om ni kollar på denna sidan http://www.ebutik-sverige.se/tjanster.html Titta på headern och bottom.. Denna designen är för mig en gratis version. Eller? ![]() men det ironiska är själva sidinnehållet "Webbdesign Vi erbjuder webbdesign, utveckling av din webbshop och programmering av enkla eller avancerade hemsidor. Vi kombinerar dina önskemål med vår erfarenhet för att åstadkomma bästa möjliga hemsida." hahahahha |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är ju inte lika kul, det är under tjänster allt det roliga finns.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Inte riktigt klar ännu? http://www.ebutik-sverige.se/index-3.html
Men jag tyckte annars att den såg ganska professionell ut, förutom texten då... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det ser ut som en mall som är nerladdad. Det är väl inte oseriöst för det. Det som kan anmärkas mot mallen är att den inte renderas korrekt på t.ex. Opera. Det kan bero på att det saknas en doctype eftersom sidan nu förmodligen renders som HTML 3.0 med tillhörande CSS och javascript för den versionen. Det kan inte kallas för oseriöst utan mer för okunskap. Kanske lite oseriöst att kalla sig proffs i sådant fall.
Sedan så är texten på sidan inte skriven av någon som har MVG i Svenska. Det enda oseriösa med det är att inte låta någon korrekturläsa texten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man ser ju med en gång att det är en template som han köpt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bortsett från mallens seriösitet eller inte så innehåller sidan ingen företags- eller kontaktinformation vad jag kan se. Det om något indikerar att det inte är en seriös sida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag gillar loggan
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känns mer som ett skämt det här ju mer man ser.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat: