FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle vilja kunna prenumerera på utgående domännamn och få det till min mail genom att ange filter, t.ex. *kamera* så får man en gång i veckan ett mail med alla nya domäner som innehåller ordet kamera.
Finns denna tjänst? Annars tror jag det finns många som vill ha! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bjuda på "tjänsten", lägg detta i ett cronjobb:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nice! Funkar ju bra det där.. Ja la till -s efter mail och skrev in en rubrik på mailet så jag vet vilket ord just detta mail söker på. Jag lär väl lägga upp ett antal ord helt enkelt så håller jag mig uppdaterad.
Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om man nu vill köpa en svensk domän som kommer att gå ut snart, tex den 25/9-2007, exakt när ska man då sätta sig och försöka registrera den ?
Jag har hört med iis.se, men där får jag inga raka svar förutom att det står att domänen blir tillgänglig för registrering när utgångsdatumet infallit, dock tidigast 04:00 UTC. Dessutom skrev de nåt om att en domän ligger i "karantän" 60 dagar efter utgångsdatumet ...? Vad motsvarar 04.00 UTC i Svensk tid ? Stämmer detta med karantän ? Isåfall ska man alltså inte kunna registrera en utgången domän förrän 60 dagar efter utgångsdatumet .... Låter ju rätt underligt. Jag har inte hittat någon information om detta med karantän. Någon som har mer information i ämnet ? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|