FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ett sätt att roa sig en stund är filmerna på youtube men nu är det faktiskt roligare att söka på "domän" på blocket o läsa vad folk säljer! Vill inte trampa någon på tårna men ni ser själva vilka domäner och priser jag tänker på....
Nu gäller detta inlägget inte alla domäner som säljs på blocket bara en del av dem.. Det skulle vara intressant att veta hur många domäner där verkligen säljs på blocket jämfört med DP |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
<20.000 - vmresor.se
<20.000 - emresor.se <20.000 - osresor.se <20.000 - bokapekingos.se <20.000 - bokavm.se <20.000 - bokaos.se <50.000 - dvdtube.mobi <50.000 - dvdtube.asia <50.000 - dvdtube.eu <50.000 - dvdtube.de <50.000 - dvdtube.co.uk (Notera paket pris för 500k) <150.000 - sandvikcoromant.eu + coromant.info <100.000 - drickbart.se <225.000 - youtubes.se Äh nu orkar jag inte något mer... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
"Ni som inte kan handel med domäner eller har pengar kan kontakta någon annan."
tyckte jag var klockren kommentar iaf ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Får alla dessa skojare sålt domäner ibland? Eller varför fortsätter samma snubbar annonsera om och om igen?
Edit: Dessutom är en stor del av dem registrerade varumärken, sandvik coromant, harley davidson, youtube, finlandia... Att folk orkar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ska vara om någon som inte har så stor insikt får för sig att det kan vara en bra investering, men jag hoppas då att ingen gått på det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
drickbart.se var iofs en rätt hyffsad domän, fast till den prislappen - tja.. om man har en idé som bara funkar under den domänen kanske
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
var kan man annonsera sitt domänamn man vill sälja? Mvh Anders |