FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad har ni för funderingar kring oron på världens börser?
Mina föräldrar har plockat hem vinsterna nu och avvaktar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man blir lite skraj när man ser den här killen: http://www.break.com/index/jim-cramer-cnbc...c-meltdown.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Börsen kan inte alltid gå upp. Ibland går det upp, ibland ner. Nu har det gått upp ganska länge, dags för lite nedgång kanske?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror Nordea-aktien med lätthet kan nå 115kr innan året är slut. Jmf mot dagens 103,80
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nästan nere vid år 2000...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det sved att vara ägare av Betsson idag kan jag konstatera.. men det är bara att ha is i magen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Is i magen om man inte behöver pengarna inom de närmaste månaderna. Det kan gå upp och det kan gå ner. Sprida sina risker och inte ha så stor del av pengar i fonder att man får magsår för att börsen går ner 10%.
Tror bara att det är sunt att det går upp och ner lite (lagom) då och då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns som svenska börsen återhämtar sig lite nu på måndag eftersom USA i fortsatte sjunka i fredags. Dock kommer det nog fortsätta att vara upp och ner framöver.
Det är väl bankaktier man får se upp med, om de har investera i de här pisslånen i USA. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|