FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Antar att dom försöker skylla på att dom skall kunna hjälpa en om man glömmer det eller i något annat support syfte, ser dock ingen anledning jag heller, blir bara enklare om databasen kommer på villovägar...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad tror ni, finns hela databasen ute på TPB om mindre än en månad? En högoddsare men inte alltför omöjlig..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sätter mina pengar på nej faktiskt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lustigt att det finns en annons för jobb på blocket nedan:
Citat:
![]() /Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Verkar väldigt skumt. Men jag själv använder också andra lösenord på sådana sidor.
Family.se, vad är de för sida? Fattar inte mycket av den direkt när jag surfar till den. Ska man lägga upp att man har gift sig där på deras sida? Och sedan, vad händer sen? Inte direkt att folk surfar dit för att kolla vilka som gifter sig, eller har jag fel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
folk (i synnerhet tjejer) älskar just det där, kolla nyfödda bebisar, bröllop, förlovningar etc i deras närhet. igår när jag surfade runt där såg jag att en gammal klasskompis gift sig, rätt kul ändå. sen kan ju alltid sajterna vara lite fetare men tvivlar på att det behövs för ändamålet/målgruppen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fredrik, om du visste hur viktigt det är i vissa kretsar att komma med i söndagens SvD eller liknande med en stor bild. I flera större amerikanska städer finns det konsulter som jobbar med att ge nyblivna föräldrar/nygifta etc "rätt" plats i tidningen.
Själv tycker jag att det är en strålande ide. Hade en liknande på ritbordet för något år sedan men la ner den då det behövdes alldeles för mycket marknadsföring för att få trafik (och intäkter). Får family.se bara en lite spillström från som storebror aftonbvladet så har de lagom med trafik. Korspollineringen blir total då det kommer komma i print med, i den lokaliserade upplagan av tidningen. Det här borde lokaltidninarna ha tagitupp för länge sedan... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|