FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om nu bara dollarn kan stiga ytterligare 40% så blir jag nöjd. Det var en bra tid när dollarn kunde växlas till 9 - 10 kronor.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fasst är det inte dåligt för oss om dollarn stiger ?
För då blir väl varorna dyrare för oss att köpa... Eller ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ok, ja det ska vara det då =P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag håller mig på din bana Leon: för oss webmasters som inte räknar Adsense som månadens bästa lön så spelar inte dollarn någon större roll. För mig och min nya tjänst finns min målgrupp i Sverige och vi ser bara till den svenska kronan (jag kommer kanske att bli hängd nu, men jag skyller bara på alkoholen imorgon :P )
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Glada nyheter? Dåligt för oss som importerar..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ToBAD: Jepp, det var goooda tider det. Var den inte uppe i 11-12 kronor nån kort period också eller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Svårt läge. Lite av ett moment 22 när man tjänar pengar på en reseguide till New York där en låg dollarkurs innebär mer trafik, men mindre pengar från adsense per klick. Å andra sidan innebär en hög dollarkurs att färre åker dit men jag får mer betalt per klick. Jag vet inte vad som är bäst
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man har svenska sajter som exponerar adsense spelar väl inte dollarkursen så stor roll?
De som använder adwords höjer/sänder väl ersättningen till adsenseanvändarna beroende på dollarkursen? ![]() Värre då om man har amerikanska sajter med adsense på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tvivlar på att den kommer gå upp särskilt mycket inom 1 år, förutsättningarna i ekonomin är ju inte så ljusa, jag hoppas iaf inte det så länge jag bor här i New York för tillfället. Tillräckligt dyrt som det är..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|