FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena.
Var inne och tittade lite på surtowns hemsida. Den är ruskigt lik proinets sida. Är det någon form utav färdigt script de använder? Vill oxå ha ![]() Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ehm.. jag ser inga likheter, förutom att dem båda är centrerade?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan det vara så att han menar alla funktioner bara?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du/ni kollar sidans uppbyggnad så tycker jag att de är väldigt lika varandra i menyer etc etc..
Bara en fråga..inget påhopp ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
:P
Du får nog skaffa glasögon.. jag ser ingen som helst likhet mellan deras menyer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
:lol: inte jag heller även om dem varit lika, så finns det bara x-antal sätt man kan göra en meny på. Mycket av det som finns ute på nätet är jäkligt likt rent strukturmässigt... det ska sen till väldigt mycket om verkshöjd ska nås för en meny... en liknande struktur, eller samma struktur räcker inte. Grafik, text mm måste vara väldigt likt. Nu seglade jag iväg lite, tillbaka till topic ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Hmm, nae. Utan att "sno" kod så är det inte alls svårt att bygga upp liknande struktur. Struktur får man ju "stjäla". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
För övrigt så kan jag hålla med om att de är lika, men inte mer likt än något annat webhotell, alla ska ha sånna där runda ringar med taggar (är trött och kommer in på något bättre namn på dem..) och allt ska vara så där skinande glas 3d likt. Även väldigt vanligt med centrerade, ganska smala sidor. Att de har samma eller liknande funktioner är ju inte så konstigt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||