FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är sjukt. Men om ni vill se på sjuka saker, ska ni komma ner hit till ungern, rumänien och ukraina. Förstår inte vad EU tänkte då dem släppte in dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() "ja min pappa är från iran" haha :P skäms inte ffs. Tror du jag går runt o säger " Min mamma och pappa är från Turkiet men jag är från Sverige " haha ![]() aja palla afk, sånt här oseriöst snack passar egentligen inte in här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ukraina? Har jag missat något? Och har ni varit i Bulgarien? Trots tidningsskriverierna är det ganska välordnat...
Dokumentären får man väl försöka hitta någonstans då...
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Administratör
|
Följ två prostituerade och en spåman i Sverige så får du väl säkert på ett ungefär lika bra helhetsbild av landet - en väldigt skev sådan.
Visst, det finns anledning att se misären som dessa människor lever i men vi har samma problem i Europa (uppskattningar på ungefär 175 000 minderåriga från Östeuropa i sexhandel) och här har vi betydligt större möjlighet att göra något åt det.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg en annan dokumentär nu Rageh Inside Iran finns även den på piratebay, den ger en annan bild. Men den inriktar sig på dem som har det lite bättre.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|