FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Nu var det ju inte mitt argument, utan Matt Cutt's Mitt exempel var kanske inte det bästa, men om vi tar dessa två. www.xxxxxxx.com/fakta/ www.xxxxxxx.com/fakta.pdf Där har du ett bättre exempel. Det retar i alla fall mig när man klickar på en länk och Adobe Acrobat poppar upp och ska ladda in en 5mb PDF. Den sidan får inga fler besök från mig i alla fall, när de inte orkar tala om vad man klickar på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
En sub-domän kan vara MYCKET enklare att optimera för ett specifikt sökord, speciellt om man har volvo.bengansbilar.se, och, har man sedan även en undersida, bengansbilar.se/volvo, så kan man om man optimerar på rätt sätt få totalt 4 st listningar istället för 2 för ett och samma sökord ![]() /Patrik Berggren |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om google inte bryr sig har jag svårt att se att det skulle vara till någon fördel. Vad jag har sett tycker användare om den korta typen av länkar för att de är enkla att komma ihåg. Jag som nörd kanske är intresserad av att se vad det ligger för teknik bakom men jag tror inte att vanliga användare bryr sig och knappast att det skrämmer dem med den typen av länkar. Många vet inte ens vad html, php, aspx eller cfm är och ser det nog mest som nonsens. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|