FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har lärt mig en sak under åren;
"Kan något på Internet missbrukas, kommer det att missbrukas." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
FredrikMH
Hyllningar tror jag inte förväntade sig. Han delade med sig av sina kunskaper som säkert ett gäng tar till sig. (Jag är tveksam till att han är den enda som håller på med mfa-siter här på wn) Leon Du förstår säkert vad jag menar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det jag ville poängtera med min post var att Tomas B är villig att berätta hur han lyckats på Internet, dela med sig av sina kunskaper (något som Leon borde gilla som är åt vänstern..
![]() Jag kan förstå att alla inte gillar Tomas sätt att arbeta och att det egentligen inte tillför något till Internet men frågan är om fler "roliga klipp"-sajter tillför något.... Och Leon, jättebra att du driver Volontärforum och pengar inte är en drivkraft för dig men med huslån, 2 bilar, fru, 2 barn och allt vad det innebär MÅSTE man vara det du kallar borgare. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
Inga automatiska program kan generera ny informell information???? Öhhhh nu är du ute o cyklar igen ... JO det finns faktiskt och informationen hämtas automatiskt från bla yahoo news (ett av många många många ställen) därav används det på mina nyhetssiter som jag skrev om tidigare.. Hemligheten är att ändra/uppdatera med jämna mellanrum vilket görs per automatik.. Du har rätt i att inga program finns ute på marknaden men vi har dem o har inga planer på att lägga ut dem.. edit: Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Det jag inte förstår är varför det är så jäkla skitit att tjäna pengar.. Om ditt mål är att ha en hobbysite eller om ditt mål är att dra in pengar till dina klienter spelar väl inte så stor roll... Varför får man inte dra in pengar på det man är bra på? Du har helt rätt!!! Mitt mål är att dra in dollars varje dag annars vore det omöjligt att ha ett företag eller överleva överhuvudtaget, samma gäller om du har ett jobb.. Få jobb betalar sig om du inte är på jobbet o ditt mål är ju att dra in pengar varje dag till dig själv o företaget.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ang sk MFA siter/nätverk så funkar det inte idag och som alla vet så kommer Google att lägga ner dem bums o i värsta falla stänga adsensekontot.. Vi har haft samma adsensekonto i alla år vilket är omöjligt om vi hade jobbat med MFA siter... Så en gång för alla... MFA nätverk funkar inte o jag rekommenderar alla att inte hålla på med MFA siter.. Så jag håller med dig om att MFA är ett dåligt sätt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
|
|||||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag skulle faktiskt vilja säga att du har fel i mycket som du skriver och denna texten berättar egentligen inte mer än att du har lyckats med metoder som nämns ovan. Metoder som många webmasters inte ens skulle tänka på att använda sig av, samtidigt som du upprepande gånger berättar att ni har tjänat feta $$$$$ på detta. Vill du rekommendera andra att använda sig av dessa metoder? Eller vill du får beröm för ditt "framgångsrika" resultat? Bara för du inte blivit tillrättadvisad av Google betyder det inte att du gör rätt. Har du frågat Google vad de tycker om dina sidor? Nu kan ju jag ha helt fel om dina sidor, fast jag syftar snarare på texten du skrivit och hur den tolkas. Jag har heller inte orkat läsa igenom ditt uppsats-inlägg på förra sidan så jag kan ha missat något, fast det förändrar inte det faktum vad du skrev i första inlägget. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sett ztreams signatur? * Tshirts.se Edit: Särskilt roligt är det att han skriver om sidan, och hur han ska öka densiteten av "t-shirts" i sin blogg ![]() Tycker för övrigt att sidor med riktiga artiklar, skrivna av ghost writers, är otroligt mycket mer givande för besökarna, än en lista på länkar som din väns sida t-shirts.se ger. Tar mest upp det för den otroligt dubbelmoral du/ni uppvisar. Hyckleri någon? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
|
||||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Citat:
Om jag har en klient som vill att jag ska tillverka 10 sidor om hur man reparerar sina creditkorts skulder och som dessutom anlitar mig för att de vill tjäna pengar på dessa sidor så ska jag alltså tacka nej till detta med anledningen av att jag inte är intresserad av ämnet??? Ang att bygga sidor efter vad som betalar bra är riktigt dåligt.. Jag kan säga så här att har jag chansen att välja mellan att få tex $5 per adsense click eller att få $0.15 per click så väljer jag det första alla dagar i veckan .. Sen hur du gör vet jag inte men varför inte dela med dig av dina kunskaper?? Citat:
Vi använder oss av olika softwares så mycket vi bara kan av flera anledningar och till flera olika projekt, inte bara för adsense utan tex även för att tracka våra adwords annonser, kolla våra länkar, aff annonser o mycket annat .. Det sparar enormt med tid o pengar men eftersom man inte får dra in pengar på det man gör enligt många här så är det också kanske fel? Citat:
Jag rekommenderar alla som är intresserade av att använda sig av SEO och artikelmarknadsföring... Absolut! Om du orkar läsa hela tråden så står det att vi har mkt bra samarbete med google och har haft det i åratal.. Många av våra metoder tar tid att lära sig, är inte det billigaste eller den enklaste vägen att börja på men vem har sagt att IM är enkelt.. Du har dina mål med dina sidor o vi har våra men bara för att vi inte har samma mål eller arbetar på lika sätt så skriver jag inte att ditt sätt att jobba på är helt felaktigt då jag inte vet mycket vad du gör.. Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|