Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Problem med Nazister/Sverigedemokrater

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-07-30, 07:53 #1
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Jag driver ett forum, vi har på sista tiden fått problem Sverigedemokrater som vill "prågla ut" sin åsikt forumet, jag tilllämplar nolltollerans emot denna grupp människor, det är ändå ett parti vars ideologi gasade ihjäl 6 miljoner och yterligare 14 miljoner dog på annat sätt., så tycker jag att man ha rätt hindra dessa människor att yttra sej. Sedan finns det ingen tvingade i yttrandefriheten, dvs det ger dej till vissa rättigheter, men inte mej som forum innehavare skyldigheter att tillhandahålla plats för dessa åsikter.

Detta kommer bli ett ganska stort problem fram till valet 2010, då Nazister/Sverigedemokraterna kommer utnyttja internet för spridning och lura in människor i deras ideologi, eftersom dom inte våga visa sej på gator och torg utan massiva polisinsatster , så kommer många forum vara i mållinjen för olika former av poltisk uttryck. Jag tycker man skall tilllämpa nolltolerans, endast låta poltiskapartier som har demokratiska värdergrunder, vilket man inte kan anklaga SD för att ha. ( Ni minns väl BSS som fanns på 80 -90 talet som brände flyktingförlägningar/mosker, det är dom som står bakom SD )
klein är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017