FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej vänner
Nu är det dags att släppa sidan för beta testning, http://www.aspkoll.se sidan är till för alla som gillar webbutvekling och grafiskformgivning med mera Så bli medlem du också och hjälp shadi & Mig att hitta alla fel ni kan. ni är varmtvälkommen till oss. mvh fredrik jönsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser vettigt ut
![]() Bara tre små grejor jag hittade (skummade lite snabbt): - nyttigheter (heter det så? :S) - varför ska man skriva "ja" för att acceptera er policy, varför inte köra med en checkbox? - På registreringssidan verkar du ha problem med teckenkodningen, men bara med "å". Skumt. (kanske finns på fler ställen, har inte kollat) Blev dock lite nostalgisk när jag såg sidan, påminner om mitt gamla projekt aspect-code.net, så jag gillar den helt klart ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snyggt och smidigt!
Färgvalet i header påminner om en blandning mellan Swedbank och E24. Men det är snyggt! Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
tycker menyn ser riktigt bra ut
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att texten är för stor i forumet.
Lite jobbigt att titta på enligt mig. Annars så är det en smidig sida, snygg design. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gillar verkligen designen =) ser potential i sidan!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj, man bugar och tackar.
En sak som jag har suttit och jobbat med de senaste dagarna är artiklarna. Jag försöker göra dem så lätta att överblicka som möjligt. Vad tycker ni om färgvalet och upplägget på artikelarkivet? Exempel: http://www.aspkoll.se/ArticlesRead.asp?id=5 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Mkt najs dock! ![]() |
|||