Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Telenor öppnar upp för fler mobila miljonärer

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-11-26, 21:30 #11
Bozoka.com Bozoka.com är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Bozoka.com Bozoka.com är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Guran, kul att du iaf hittar någon användning för tjänsten ;-)

Som du säger så är MOSMS säkert givet för vissa, men det krävs ofta mer programmering för att få det att fungera som man vill (även det säkert är enkelt för vissa). Har själv experimenterat med MOSMS för länge sedan med sms prenumerationer och hade en hel del strul, bl.a. pga att min server stod i USA. Det problemet löste sig, men det tog tid att få tag på honom.

Med Mobilstart.se har vi har satsat på att ta fram många färdiga applikationer, så att man kan skapa mobila tjänster med varierande grad av programmeringskunskaper. Samt att vi satsat på support med både mail, forum och telefon. Vi ser oss också som en mobil partner, där vi försöker hjälpa till att marknadsföra de mobila tjänster våra användare har skapat samt hjälpa till med feedback. För om det går bra för våra kunder så går det ju bra för oss.

Så för att summera så tror jag nog att vi och MOSMS kan komplettera varandra, så får folk välja vad som passar bäst för dem.

/Micke
Bozoka.com är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-26, 23:00 #12
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Med lite "inside" kan jag meddela att en av de Svenska operatörerna snart kommer lansera sin "ala-telenor" tjänst. Denna kommer tydligen slå allt på fingrarna, allt ifrån det tekniska till provisionsdelen... Ska bli spännande...

Bara det inte bli överetablering på detta område, börjar nästan kännas som det...
BE Network är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017