FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Intressant att etiketten skrapats bort under datorn och att datorn enligt IDG är väldigt likt en dator som Clevo tillverkar.
Fan, får känslan av att det är en bluff, men vill ändå ha en! Den såg oerhört läcker ut! :-) Edit: 20 miljoner för en annons på Medisons hemsida! Annonsörerna står nog i kö.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det här är sån idioti så man blir rädd. Är detta något nytt fenomen som sett världen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Guest
|
Det är nog säkrast att spara pengarna tills ASUS Eee PC kommer.
|
||
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad detta företag gör är att göra en så stor bubbla som möjligt för att sedan bli ihågkomna som den där personen som inte lyckades men som blev väldigt känd och nu håller på med 2000 ändra små entreprenörsföretag-typen. anser jag. :P
Ändrade lite stavning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Garanterat någon som får en kick av att blåsa folk...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Så sent som i tisdags lovade VDn att tillverkaren skulle avslöjas på presskonferensen under onsdagen då "jag har lovat dem att inte avslöja det före".
Jag har då inte hört något namn =) Det enda jag har hört är att Clevo nu har inlett en stämningsansökan för att de använder deras laptop som sin egen. Jag lägger min röst på bluff men hoppas än att de kan leverera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Medlem
|
Länkarna verkar inte fungera fast man får intrycket att dem gör det från er andra.
Jag får bara "The system cannot find the file specified" och det står fortfarande på IDG att dem har tekniskt underhåll. Har testat allt men kan inte nå idg. Nån mer med samma fel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det hela luktar ju skumt lååååång väg när man ser baksidan av laptopen
![]() "Varför har ni skrapat bort serienummret, den ser ju stulen ut? (frågades inte riktigt så men, syftades på det..) :lol: " "JO, för vi vill inte ge ut info om vår egen brasilianska fabrik, dem kanske inte vill det." Jo tjena, det är 1 Augusti idag inte 1 April. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har samma fel
Citat:
|