FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vore ju intressant att veta om någon haft med företaget att göra tidigare och ifall de verkar seriösa? När det står att Sheila är den som tjänar pengar så kan inte företaget ha gått speciellt bra under de drygt tio år det existerat....
Att beställa datorn kan knappast vara en bra idé, antingen får man inget alls eller en låda skräp.
![]() |
![]() |
#182 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En liten uppdatering från Valdi: http://tech.groups.yahoo.com/group/medison...ity/message/212
Uppskjutet 2 veckor alltså... Någon förvånad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hahaha....ärligt grabbar/tjejer tror ni på det här skiten eller?
Här är några alternativ att välja emallan: - Han gör det här för han helt enkelt är en mytoman. - Han gör att han inte har något bättre att göra. - Testa och se hur många dumma männsikor som finns där ute. Kom på att den här killen påminer mig om Thomas Dileva (de är lika snurriga). Föresten, varför har han inte gett någon presskonferans på engelska till sina internationella kunder? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Alltså ska man lura alla på det här sättet och leka seriös firma, så får man f*n göra det med stil!
Kolla bara på deras fula hemsida, eller på denna animation: http://medisoncelebrity.com/a4desk.swf som är skapad med en demoversion av A4Desk Hahhaha )))) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror självfallet att datorerna kommer att börja braka in, frukta inte! heh
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Med 40 graders feber och kraftiga ryggsmärtor lyckades jag få ett leende på läpparna i morse!
Vår kära Valdi har sökt jobb som turistchef för blekinge län.. Killen måste ju vara helt förvirrad! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur vet du det?
|
|||