FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har mejlat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jakob? Fick nyhetsbrev idag men inget svar på min fakturafråga ännu. Och inga pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också mailat Jakob men inte fått något svar. Var flera dagar sedan...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vi har avslutat allt samarbete med dessa skojare
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
|
Äntligen! Då kanske vi kan få lite lugn och ro i den här tråden...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker det här är jättetråkigt. Har gått från 1000+ kr per dag till 0 i väntan på att få betalt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
|
En fråga, det ser ut som come&stay erbjuder affiliate möjligheter på att förse dom med email adresser, lik www.canalmail.com någon som har erfarenhet av hur det fungerar, hur förser man dom med adresser ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
|
Såhär har jag förstått situationen:
Come & Stay är ett danskt bolag med företagsledning och teknik i danmark. Ägarna är franska. Så Sverige är en liten marknad på utkankten av deras verksamhetsområde som får mycket lite resurer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Medlem
|
Det stämmer att Come & Stay har sitt ursprung i frankrike (noterat på euronext börsen i paris) och sedan Come & Stay köpte upp det danska företaget retail internet sköts fortfarande en hel del teknik och administration (bl.a. ekonomi) från danmark, men med 12 anställda i Sverige är Sverige en viktig marknad och ev. problem beror snarare på bankernas fördröjning av betalningar mellan länder.
Det är snarare många andra nätverk som har ingen eller endast 1 anställd i sverige som kan sägas ha små resurser på svenska marknaden. AndreasCa: Jag kan inte se vilket mail du syftar på? Maila igen eller pm:a avsändare. Daniel S: Du har fått svar och bekräfta gärna att du har fått utbetalningen som gjordes 8/10 Timofey: Ditt inlägg från Oct 6 2008, 14:10 bryter mot wn:s regler då ett sådant påstående inte är berättigat för att pengar för en faktura dröjer några dagar efter förfallodag (och att du inte fått betalt för faktura som du inte fått faktureringsunderlag för). så vänligen moderera detta. Genom åren har flera tiotal wn-medlemmar fått många hundratusentals kronor utbetalda från come and stay, och come and stay. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|