FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har inga bevis på att CaS inte har fått in pengarna heller, de kan gärna hålla undan dem själva. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Nykomling
|
Visst är det så. Vi har ingen aning. Där skiljer sig dock inte CaS mot TD mfl. De skulle ju kunna blåsa oss allihop. Dock har jag faktiskt fått pengar från TD. De slipper nog också en hel del supportfrågor genom att de redovisar fakturering, betalat och utbetalat på ett tydligt sätt.
Det ska bli spännande att se om jag får några pengar nu i september. Den osäkerhet vi känner och som redovisas i forum som detta kostar väldigt mycket pengar för CaS. Jag hoppas Jakob förstår det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ett stort börsnoterat företag är visserligen administrativt och trögrörligt, men samtidigt kontrollerat att allt går rätt till och stabilt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
|
Större sidor kan ta ner annonserna eller byta till andra annonssystem om de inte får betalt. Det är väl det påtryckningsmedel som finns,
Att CS inte vill ligga ut med pengar är en sak, men de - och andra affiliatföretag borde redovisa på ett transparent sätt vad som händer med deras krav mot sina kunder. Om de struntar i att kräva in betalningar eller efterskänker belopp för att vara snäll mot kunden så blir de bara av med sin provision, men det har i gengäld inte kostat dem något förutom administrationen. Affiliaten däremot tappar sin inkomst, han kunde ju ha upplåtit sitt annonsutrymme till någon som faktiskt betalar. Det är lätt att vara frikostig med andras pengar. Ett bra tips är att läsa vad Dan skriver: http://www.dan.se/hur-man-far-sina-pengar-...atebolagen.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
|
SCAMFÖRETAG nu betalar de inte ens sina ordinarie fakturor (med fullt godkända utbetalningar) i tid!
Jobba INTE med dessa! Ni kommer inte få betalt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vad beror det på Jakob? Accepterar ni att vi ger er 0 dagar betaltid? Jag hittar ingen information på sidan med vad ni har för villkor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej.
Ja settled innebär att fakturaunderlaget skickats, så det är förklaringen till denna term som inte stämmer helt isåfall. En faktura som skapats utifrån utsänt faktureringsunderlag med förfallodag 15 dagar eller längre betalas senast på förfallodagen. Dock kan betalning från bank i utlandet till bank i sverige ta ytterligare några dagar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
|
Citat:
Var står detta angående 15 dagar i era villkor? Jag fakturerar med 30 dagar och får ändå inte in pengarna i tid! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Medlem
|
Enskilda ärenden behandlas enklast via direkt kontakt. Maila mig vilket fakturanr det gäller om det är någon förfallen faktura, skapad utifrån faktureringsunderlaget som inte är betald.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|