FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det fler än jag som råkar ut för att inlägg försvinner om de på minsta sätt är kritiska på hur detta forum sköts och fungerar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nej, det har jag faktiskt inte råkat ut för någon gång. En gång har ett inlägg åkt ut i klump med andra, men det var nog OK den gången och av andra orsaker. Är den kritik du kommer med saklig? Det är ju ett krav.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tar tillbaka, den främsta anledningen till mitt inlägg var att jag trodde en postning av mig tagits bort, vilken den naturligtvis inte hade gjort. Allt är mitt fel och jag kan inte annat än att skylla på att jag varit sjuk på sista tiden.
*blush* (Just nu skulle jag inte ha något emot inlägg som raderas ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tyst nu... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Personligen tycker jag det tas bort för lite inlägg här. Jag har visserligen inte postat så mycket själv, men mitt absolut första inlägg inlägg handlade just om hur forumet sköttes och det ledde - enligt mig - till förbättrade regler.. så länge det är konstruktiv kritik kan jag inte tänka mig att de tas bort?
//Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om alla hade lagt ner 30 sekunder på att läsa reglerna hade inga inlägg försvunnit...
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Gött med rejäla regler, höjer kvalitén. Jag har fått ett par *varningar, men no problems efter klargörande.
*Varningar och varningar .. snarare påpekanden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sedan den 8 oktober har totalt 195 trådar och svar raderats och som Cellsynt skrev tidigare så raderas inget inlägg/svar om det inte finns någon anledning.
På ditt inlägg här verkade det som om flera av dina inlägg försvunnit? "Är det fler än jag som råkar ut för att inlägg försvinner om de på minsta sätt är kritiska på hur detta forum sköts och fungerar?" Kollade naturligtvis på vad vi raderat och det finns inte ett enda inlägg som du har gjort som är raderat. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Mats, de andra inläggen jag antyder om kan ha försvunnit i samband med en hel tråd tagits bort. Men inlägget som felaktigt triggade mig till att påbörja denna tråd var ju kvar, som jag ångerfullt påpekat redan tidigare.
Så för min del får du/ni gärna avsluta denna tråd och lägga den till handlingarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Det saknas information om vem som driver sajten - vem står egentligen bakom? Är det Mats och lastbryggan.se?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|