FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mitt sämsta annonsköp ... vill inte säga sidan men det var en av de större svenska siterna , 3 000 000 impressions strax över 3000 klick kostnad totalt 25 000 ...
Vill dock påpeka att det är köparens ansvar att han köper rätt annonsering inte säljarens. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kan tipsa om rätt dyr och värdelös reklam, som jag har gjort.
Jag blev partner till stadsfestivalen www.daldansen.se, vilket kostade mig ett antal tiotusenlappar. Nyttan av den var väl rätt låg, eftersom det inte är någon länk ens, utan bara mitt namn. Dock betalade jag inte i kontanter, utan i rabatt på jobb jag gjorde åt dom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har inte gjort så många misstag än. Men köpte annons på kassakloss, kassapinne osv. för dryga 4000 kr för en webbutik som inte gav en kund.
De försökte sälja på mig förlängning men det var jag inte intresserad av. Sen dess ligger mina klossar fortfarande kvar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpte annons på en Gotlands tidningens webbupplaga en hel sommar, fick varken besökare eller nån som hyrde mina stugor här i åre,5000 kostade det...........
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Eniro samt BoVisions hemsida!
Eniro = endast afrika gummor/gubbar som vill beställa, med andra ord rip-of kunder! BoVision´s advent-kampanj-luck-öppna-skit tror det var runt år 1999-2000 Skulle få alla e-mail som sidan genererade i form av de som anmälde sig. Minst 10000+ stycken e-mail adresser. Upp lägget: - Pengar till Sidan..(BoVision) - Gåva till "luckans-vinnare" för x antal tusen.. Vad fick jag? ca 170 e-mail adresser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mitt första och sämsta annonsköp / bannerköp var på flashabck.
Flashback är väldigt billiga med tanke på deras besökare och fick under sommaren ett mycket bra erbjudande som jag nappade på. men tyvärr har det inte gett bra resultat 20 - 30 klick per dag är inte mycket att hurra för. men för övrigt är flashback ett väldigt bra forum. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|