FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle vilja bli av med freeroll.se ifall priset blir tillräckligt högt.
Skapad: 2005-01-24 Besökare: Hade runt 200-250 unika / dag när jag peakade som bäst sommaren 2005. Fick helt ovetandes ett heluppslag i första numret av papperstidningen "First Poker", vilket bidrog kraftigt. Har efter det inte orkat uppdatera desto mer, designen är lite old-style och sidan är kodad i vanlig ASP, ej dot-NET. Säljer nu pga att jag inte orkar uppdatera den helt enkelt. Finns ett mycket primitivt verktyg för uppdatering som inte är helt tillfredsställande men som fungerar för att lägga till, mer info kan fås över epost. Jag har gjort det själv på 2-4 timmar. Statistik senaste månaden: 74.8 unika IP / dag i snitt för juni. Variation mellan 55 - 104 i antal / dag under juni månad. Verkar vara liknande siffror även i juli. Har aldrig marknadsfört något aktivt själv. Har bytit nån länk nån gång men har inte riktigt förpliktelser mer än WN-länken på förstasidan. Att mäta unika IP är inte det bästa verktyget då en del kan sitta bakom samma IP. Det är iaf det statistiken bygger på som för övrigt är egenkodat det med. Vad saknar ni för info för att kunna buda? Det som ingår är domän och de filer som används för att visa sidan samt en dump av MySQL-databasen. Köparen betalar kostnad för byte av ägare på domänen. Edit: Ligger 1a på google.se på "freeroll" och "freerolls" bland annat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Well, jag startar väll på 500 kr då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har väntat på denna
![]() 600 kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
1500 bjudet över PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
2000kr bjudet över PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Försökte PM'a dig, men gick inte "Meddelandet kan inte skickas eftersom mottagaren inte har rättighet att använda messengerfunktionen." :-/
Vad ligger inkomsterna på just nu? Och vart kommer informationen om freerolls ifrån? Någon feed ifrån de olika företagen eller uppdateras manuellt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det här fortfarande aktuellt? Är intresserad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
15 000 kr eller anbud. Skicka gärna din e-post priv till mig då det inte verkar funka att skicka till dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Skicka e-post till mig också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror att det fungerar nu igen att PMa mig. Ska återkomma i tråden med lite info åt nyfikna inom kort.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|