FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har under åren fått en hel del förfrågningar och visat intresse för det här projektet (och dess respektive domäner) men har valt att inte diskutera ett eventuellt ägarbyte förrän nu.
Nuförtiden är Webbforum ett relativt illa underhållt forum, som behöver ombesörjas lite. Dock flera hundra legitima registrerade användare och tusentals legitima inlägg, bakom de senaste månadernas beklagliga spamhölje, som jag tyvärr inte har haft tid att stävja. Aktiviteten är väl alltså inte det starkaste säljargumentet här, utan det innestående värdet i domänerna, med viss komplettering av databasen per se, den som bär forumet med alla användare och inlägg. Närmare ett 50-tal unika besökare per dygn. Det ingår alltså 5 st domäner. ".com" och ".se"-domänerna är riktigt attraktiva, jag och många med mig skulle kalla dessa två för premiumdomäner. De andra domänerna är inte fy skam heller. Otroligt brett potentiellt användningsområde. 6000 kr ligger högsta budet på och får därmed utgöra utgångsbud här och nu. Nota bene: Bud på objektet bör, liksom är fallet för ovanstående bud, rimligen avse alla domäner tillsammans. Jag är dock inte omöjlig på att diskutera separata domäner vid attraktiva förslag på lösningar, men har inte tid att diskutera småsummor oavsett. Bud, frågor och funderingar emottages via PM eller e-post. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
6300 kr bjudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
6500 kr bjudet.
Bjud gärna med lite större mellanrum om ni har möjlighet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
8500 kr bjudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
8700
Finns det något inlägg på forumet som inte är spam? Hur länge har forumet varit aktivt? Har du statistik på sidan? När stänger budgivningen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
9500 kr bjudet.
Det har legat uppe i ett par år. Finns inte bara spam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommer webbringen att läggas ned?? då den ligger som subdomän??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
10 000 kr bjudet.
|