FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej jonas, jag behöver få kontakt med dig. jag väntar på utbetalningar sedan flera månader ... och ni svarar inte på mejl och brev ...
är ni på väg att göra konkurs? jag vill fortsätta samarbeta med er men vågar inte lägga upp fler kampanjer längre / jack TEXT.NU |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag var i kontakt med AdFair idag och det gick riktigt fort. Dock så gällde det inga utbetalningar och när jag läser här att de krånglar mycket blir jag lite orolig. Hur står det till? Har ni som sökt AdFair och ni som inte fått betalt kommit i kontakt med dem? Någon som sitter på uppdateringar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
jag har äntligen fått kontakt med adfair igen jonas har slutat och det är en ny kille anställd som heter jan. han har nu hjälpt mig och löst mina frågor, och utbetalning är på väg. däremot är jag osäker på om jan vet om att denna sida finns och att jonas aktiverade sig här. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har ganska mycket pengar innestående hos Adfair. Så säg gärna om ni får pengar. ;O
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Till mig ringde dom och påpekade att jag inte hade angett mina bankuppgifter.
Anledningen till detta är att jag har ganska liten inkomst, men dom ville ändå betala ut mina pengar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte fått svar på 2 veckor. Tar hänsyn till semestrar osv men snart blir jag frustrerad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, Har nyligen fått reda på att denna tråd existerar. Jonas som startade den slutade på Adfair i april i år, så det har gått en tid utan att vi som nu är här varit medvetna om den.
Vi skall försöka att svara så snabbt vi kan, men kan redan nu reda ut de frågor som Ni har. Prioritet nummer 1 borde väl vara Era utbetalningar, och här gäller följande: Understiger Er utbetalning 500 SEK, kommer utbetalningen att ske först månaden efter. Vi vill gärna att Ni sänder oss mail ifall Ni saknar betalningar, så kommer Vi att omgående se till att detta åtgärdas. Maila detta till mig [email protected] så lovar vi att ta tag i detta omgående. Nummer 2 ser ut att vara språket, och vi vet att det fortfarande finns saker som skall översättas, och detta gör vi succesivt. Vårt fokus har varit att ta in fler annonsörer, och vi har i dagsläget över 100 pågående kampanjer med bra ersättning både CPC och CPO. Detta arbetet har inneburit att vissa saker blivit lidande. Vi kan dock lova snar bättring. Vi är nu 3 stycken som arbetar i Malmö: Jan, Henrik och Stein. Som sagt nu är tråden öppen igen, så återkom gärna med frågor och kritik (även positiv sådan) Hälsningar Team Adfair |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dags att Fly Adfair
|
||