FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Vill sälja komplett dator (skärm, tangentbord, högtalare, mus, och självklart datorn ![]() Har även en DVD-Inspelare och en Processor till salu, se nedan. Dator + Skärm:: Processor:: Celeron D 2.67Ghz PAE Minne:: 512mb / 444mhz Hårddisk:: 40GB (10 + 30) Skärm:: KFC 17", en bra skärm för filmer, visar i skitbra kvalité, för spel är den nog inte den rätta ![]() Högtalare:: Deltaco DTC-338, Riktigt grymma högtalare. TV-KORT:: Titta på TV på DATORN, Skickat detta TV-Kort om jag nu hittar det ![]() Saknas bara ett tangentbord + mus, och sedan har du en dator som är READY TO GO! Datorn är en FujitsuSiemens, Chassit är inte i prima skick, men jag kan bjuda på ett helt nytt chassi, Silver eller Svart ni väljer själva ![]() ![]() Pris på datorn: Hade tänkt 2900kr, men priset går och disutera ![]() DVD-Inspelare, Xiron RW3DD, DivX/XviD Komptibel. ---------------------------------- Läser: CDR CDRW DVD-R DVD-RW DVD-R DL DVD+R DVD+RW DVD+R DL DVD-RAM VCD SVCD DivX XviD MP3 WMA Skriver: DVD+R DVD+RW Den är silver och är mycket fint skick, svart på fronten. inte använd mycket, endast 11 månader, kvittot hittar jag inte, samma sak gäller för kartongen då kvittot ligger där. Den har Surround-in (5.1) (Bak). S-Video, CVBS-in, R & L-in på fronten och bak. Medföljer gör: strömkabel + scart + fjärrkontroll m batterier ![]() Ge mig 1000kr eller Bud över 800kr. Jag skickar även med ett par DVD-Skivor som ni kan bränna filmer eller annat kul på ![]() BILDER FINNS HÄR (5st): http://allyoucanupload.webshots.com/...70530916074636 ---------------------------------------------------------- Processor inkl CPU-Fläkt och heatsink (HELT NYTT), Följande står på processorn: Intel Celeron D 346 SL8HD CHINA 3,06GHZ/256/533/04A 5622B103 Pris: Bud... Har du några frågor? Tveka inte, maila eller ring. Måste bort snabbt ![]() // MATWB |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|