FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag sitter dock med två abbonemang (BBB & Tele2´s mobila).. Med Tele2 kan jag köra med egna SMTP.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi hade också problem men löste det genom att använda en annan av deras smtp servrar
mailrelay1.bredband.net |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tackar. Har lagt upp lite info för drabbade kunder och uppdaterat vår lista över smtpservrar.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack!!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
I vilket fall så fungerar deras vanliga smtp nu igen och mailen går iväg som en oljad blixit. Tidigare fick jag alltid vänta minst 30 sekunder innan mailet skickades. Ibland fick jag försöka flera gånger. Jag har som sagt påpekat alla möjliga problem för deras support, men de har alltid sagt att det är min dator som orsakat problemen. Företag med problem och som skyller ifrån sig på sina kunder är riktigt trist. Tummen ned för BBB. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte kunnat skicka ett mail sedan i förrgår någon gång så verkar inte direkt funka över allt....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Måste bara varna igen för deras smtp. Nu har jag skickat mail fram och tillbaka mellan mina adresser och de kommer inte fram inom en rimlig tid = 30min.
Byte till oderlands smtp och nu funkar det igen. Har inte sett vinken av de jag skickade, så jag antar att de är lost i Cyberspace. Riktigt kul om det vore några viktiga mail. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|