FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Japp, i månadsskiftet som var så bytte jag internet leverantör på stadsnätet
10/10 från Broadway till 10/10 bahnhof. Då Broadway la ner här... Och nu kan jag inte spela online spel längre. Var 7-8 steg så "fryser" jag till. Har provat nästan varje dag sen jag fick dom, och samma visa vilken tid det än är på dygnet. Så jag hörde av mig till bahnhof för att försöka lösa problemet. Och jag skrev som det var att: 1. jag har inge som hellst problem med laddning osv, tptest är mkt bra. 2. pingtiden (responstiden) är urusel dock, som gör att spel laggar och inte går att köra. 3. responstiden verkar gå i vågor på någon sekund, vilket gör att det laggar va 7-8 steg. Osv.. la till lite tracert info osv oxå... Med andra ord, när man laddar osv är det inte så noga att det tar nån millisekund extra för paketen att komma så att säga, så när man laddar konstant, så märks ju inte det på slutresultatet. Men på online spel, tja, det går helt enkelt inte. pga att det är för hög responstid på bahnhof. Fick svaret från dom nu på min fråga (den vesentliga biten lyder): Citat:
![]() Så ja antar att det blir att byta leverantör snart igen då... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|