FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är du konsument har du rätt att säga upp per epost eller telefon.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Förslagsvis ta den senaste betalda fakturan och skriva på den och sen skriva under och skicka in (så slipper du uppge vem du är). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Konsumentombudsmannen (tror jag det var) har den uppfattningen. Åtminstone vad gäller webbhotell.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Konsumentombudsmannen tycker att det skall vara så, det betyder ju inte att man automatiskt har den rätten, men det är ett starkt argument.
Det gällde för övrigt ett telefonbolag (kommer dock inte ihåg vilket, deras utlåtande finns på kontoret). Generellt kan man väl säga att det torde vara onödigt att skicka brev om de kan fastställa vem du som säger upp abonnemanget är på annat sätt. Är de seriösa sänder de ut en bekräftelse också...
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|