FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick just mail från TD där dom bad mig att kolla mina kontaktuppgifter ( så att dom kan skicka "tips och idéer på hur ni kan tjäna mer pengar på er site...").
Det roliga är att mail:et är skickat till den adressen jag redan har som kontaktadress på TD... :P Om jag inte redan hade haft rätt adress hade det ju inte kommit fram... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är inte så att det är postadressen de vill att man ska kontrollera?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nope.
Dom vill att man skall kontrollera: "Kontaktperson, mailadress och telefonnummer" =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick samma mail, troligen p.g.a. att jag inte hade fyllt i företagsnamn och hade ett gammalt mobilnummer angivet. Nu har jag ändrat uppgifterna, men det är sant att "tips och idéer"-frasen var lite konstig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag fick också mailet. Har allt ifyllt, så kanske det har skickats till alla?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick oxå mailet och har kompletta uppgifter. Jag tyckte tycker det är smått roligt att dom skickar ett e-mail att dom vill att man ska bli enklare kontaktbar från en noreply@ adress eller någon annan kontaktinfo i mailen. Och dessutom själva saknar nån som helst information på sajten hur man kommer i kontakt med deras programansvariga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag fick också ett mail och alla mina uppgifter var korrekta och ifyllda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med om att det var osnyggt av TD att skicka till alla utan att det framgick i mailet, tror jag har korrekta kontaktuppgifter, när dom ringde mig senast förra veckan och mailet gick fram
![]() //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Detta mail gick ut till ALLA våra publishers, då många av våra affiliates hade gamla kontaktuppgifter. Vi ville även påminna om att det är viktigt att man alltid uppdaterar sina kontaktuppgifter, på så sätt underlättar det för oss att kontakta er med eventuella frågor och förslag.
Vi beklagar att detta inte framgick i vårt utskick. Om ni har ärenden som rör programansvariga går ni via supporten: [email protected] eller [email protected] (Ett nytt supportsystem som är under utvärdering) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|