FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om du märker att den inte blir registrerad direkt är det väl bara att använda sig av en annan domänregistrerare? Någon av dem hinner först, den andra kan inte leverera domänen och tar förmodligen inte heller något betalt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om du sedan inte får svar eller väldigt korkade svar, så kan man börja gnälla här inne Fast det kanske är svårt att maila dom? Jag vet inte.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Som tidigare talare sagt så hade det underlättat om du hade kontaktat supporten direkt.
Betalningen hade inte registrerats korrekt i vårt system, det är åtgärdat nu och domänen registrerad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
nej men... hade du kontaktat supporten så hade din domän reggats för.. 48 timmar sen gissar jag
Låt mig garva en sväng ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Garva på du, läs rubriken innan bara.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Läst rubriken (gjorde jag när jag öppnade tråden) - garvar fortfarande
Tycker det är så roligt (sorgligt?) att det ska vara så svårt att maila supporten innan man gnäller över saker i ett forum som detta Jag gissar att reggning av domän hos Aleborg sker lika snabbt (ungefär) som de flesta andra företag som sysslar med detta - men precis som hos alla andra kan fel uppstå. Och hade du mailat dom (eller ringt) så hade din domän reggats klart snabbare än vad den gjorde nu. Ska ta ett exempel (dock med Loopia) - som många vet så ingår ju mySQL numera i deras paket. Det gjorde det dock inte när jag skaffade mitt paket där. Så nu nyligen såg jag att jag fortfarande fakturerades avgiften för mySQL och tänkte "Sånt som händer, något dom missat troligen" och mailade dom. 5 minuter senare fick jag tillbaka ett mail där dom bad om fakturanummer och annan info, det fick dom. En stund senare så får jag veta att jag kan riva aktuell faktura och att det i framtiden inte kommer fler avgifter på mySQL för min del. Alltså.. jag började inte gnälla här inne med en gång utan jag kontaktade dom. Direkt. Vilket tydligen (som jag påpekat tidigare) andra har svårt med.. Och det är det, jag garvar åt mest - svårigheten att maila supporten på sitt webhotell |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha nu är det jag som garvar.
|
|||