FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Entreprenörsskap och skaparförmåga:
astrologi-kräftan.se surströmmingspremiär.se kissnödig.se sädesvätska.se Tror jag smäller av. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
stefanhansson vad vill du ha för en domän? Vem betalar ägarbytet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Guest
|
Byggfirma.eu
Kansliet.eu & Sjuksyster.se Är också till salu OFFTOPIC diskussioner hålles i Offtopic, inte i denna FÖRSÄLJNINGSTRÅD. |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
sjuksyster.se är såld
|
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Väldigt tråkigt med den här sortens massregistrering av domäner, stefanhanson kommer med sanolikhet att släppa 95-99% av dom ändå när han helt plötsligt behöver betala för dem, så ni som eventuellt är intresserad av något i hans lista, eller i någon annan liknande lista kan hålla koll på domänerna via ISS och se när dom expire:ar och regga dom för ordinarie pris.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Guest
|
Så kan man säga om all sorts försäljning och köp. Värdet av att köpa domänen nu kan ligga nån i fatet som väljer att köpa den sen, dvs först-till-kvarn och den som gjort rätt analys är oftast den som vinner. Men visst, smärtpillret har sin poäng i det han säger
![]() |
||
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja fast varför betala mer för nånting som nån annan måste berätta för dig att du vill ha innan du själv inser att du vill ha det? visst, om du precis tänkte regga en domän och den blev upptagen, och du sen ser den i listan, då skulle jag eventuellt kunna tänka mig att köpa det. i Det här fallet handlar det också om IDN domäner, som inte är värd besväret utan tillhörande icke IDN, så att stå och betala överpriser för hans domäner känns verkligen omotiverat det blir ju då hans pris + flyttkostnaden (antar jag).
Sen bara måste jag fråga vart entreprenörskap och skaparförmåga kommer in? visst somliga kanske skulle anse att regga gratisdomäner och försöka kränga dom är entreprenörskap, men hur får du in skaparförmåga i det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Guest
|
Varför blir det alltid mer debatter än försäljning på detta ställe. ALLTID är det två-tre stycken som skall vara besserwissers istället bara för att låta tråden ha sin stilla gång.
Om nån ifrågasätter nån annans entrepenörskap eller affärsmetod kan man göra det i rätt forum eller avdelning. Valet i detta fall är mycket enkelt, antingen vill du köpa domännamnen som är till salu eller låt bli. Bevisligen finns det andra som har köpintresse av dem/den trots andras åsikter och besserwisser attityd. |
||
![]() |
Svara |
|
|