Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Pedofilsida laglig..

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-06-04, 01:48 #131
Tezs avatar
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2007
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
Tezs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av koala
Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Yttrandefrihet måste väl ändå gälla även de som har en IQ under 90? Och yttrandefriheten måste väl ändå gälla även i den här tråden?
Ja självklart, dock kan man få dem att somna med lämpliga "trix", vilket gör att man slipper höra på dem.

EDIT: Var inte menat som en förolämpning, tänkte inte på att du skulle gå och lägga dig... Nåja.
Om det var ett personligt påhopp på mig så är detta nog sista gången jag gör ett inlägg här på WN överhuvudtaget. Så slipper du kämpa för att få mig att hålla käften mer.

Edit: Du hann visst göra en edit. Vet dock fortfarande inte hur det ska tolkas. Men NU ska jag i varjefall sova. Och jag har förövrigt en IQ på över 90.
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 01:50 #132
WebboTs avatar
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2006
Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Decibel
Citat:
Ett citat till:

"Djurvärlden är ett bra exempel för de som är skeptiska."

Really? Har aldrig någonsin hört talas om en enda djurart som försöker para sig med ungar som ännu inte är könsmogna.
Jodå, apor t.ex. gör det hela tiden.

Dom gör det just för görandets skull, precis som vi människor ibland.
Vilka "vi"?
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 01:51 #133
Altos avatar
Alto Alto är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Alto Alto är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Altos avatar

Reg.datum: Oct 2004
Japp ska också sova.
Och hur mycket ni än hänvisar till wikipedia länkar etc..Kommer JAG alltid tycka att det är fel att vuxna har någon form av sexuella tankar eller liknande mot barn.

Även om många här verkar det är helt normalt så anser jag det är väldigt sjukt och vidrigt att tex vuxna män våldtar och pentrerar små oskyldiga fyraåringar.. Men men, väntar mig nu ett svar med 500 länkar till wikipedia där ni bortförklarar att detta inte är fallet och det är helt legitimit och yttrandefriheten inte på något sätt får motverkas(även om det innebär att vuxna "trevliga" män kan kommunicera fritt hur de på enklast sätt kan penetrera lisa, 4år.)

Aja! Låt de härja fritt! Det verkar som ett par medlemmar här endast inte är aktiva pedofiler är för att de är olagligt och att de inte vill bryta mot lagarna..Nice..Not.

Natti.
Alto är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 01:52 #134
koalas avatar
koala koala är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Sep 2004
Har WN som tidsfördriv
koalas avatar

Citat:
Citat:
Originally posted by -koala@Jun 4 2007, 01:46
Citat:
Yttrandefrihet måste väl ändå gälla även de som har en IQ under 90? Och yttrandefriheten måste väl ändå gälla även i den här tråden?
Ja självklart, dock kan man få dem att somna med lämpliga trix, vilket gör att man slipper höra på dem.
EDIT: Var inte menat som en förolämpning, tänkte inte på att du skulle gå och lägga dig... Nåja.

Om det var ett personligt påhopp på mig så är detta nog sista gången jag gör ett inlägg här på WN överhuvudtaget. Så slipper du kämpa för att få mig att hålla käften mer.
Beklagar det olyckliga sammanträffandet att du var på väg att lägga dig precis, jag syftade endast på att man med krångliga formuleringar kan göra mindre intelligenta personer trötta på att diskutera, varmed man slipper höra på dem.
koala är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 01:56 #135
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jun 2004
Westman Westman är inte uppkopplad
Westmans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Citat:
Originally posted by -Westman@Jun 4 2007, 01:43
Citat:
Nu när jag ska lägga mig hoppas jag i varjefall, trots den hätska debatten om sajten borde få finnas eller inte, att de flesta här åtminstone är överrens om att en 50-årig inte bör tvinga på en 7-åring sitt könsorgan på vilket sätt det är må vara.
Det har väl konstaterats ett antal gånger att det är olagligt och ingen här har väl protesterat?

Jag var nog mer ute efter att jag ville höra att folk tycker det är FEL, inte bara att de förstått att det är olagligt.

Over and out! Sov gott alla.
Jag kom på att serverat på tallrik med lite morötter och potatis är inte olagligt. Lika osmakligt däremot.

Ska jag svara på om homosexualitet är fel också?
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 01:58 #136
koalas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
koalas avatar

Och för er som envisas med att driva diskussionen bort från ämnet (yttrandefrihet), kan jag tillägga att jag inte har några sympatier med pedofiler.

"I hate your opinions, but I would die defending your right to have them" -François-Marie Arouet de Voltaire.
Oläst 2007-06-04, 02:03 #137
pitbulls avatar
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pitbulls avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Originally posted by WebboT@Jun 4 2007, 01:38
Oavsett hur många "fakta" sidor som Wikipedia och dyl. ni refererar till, så kommer glorifiering och propaganda spridning av pedofili ALDRIG att bli rättfärdigat.
Det verkar som ni, PRQ, Pitbull m.fl. har läst lite För mycket "fakta" genom åren. Hur vore det att leva lite i den riktiga världen för en stund?
Tycker ni att utalade Pedofiler ska få jobba ensamma med barn på dagis t.ex.?
Tror ni att föräldrarna till dom barnen accepterar att man refererar till yttrandefrilagen i en sån situation?
Vore tacksam för ett moget svar på dessa frågor från PRQ och Pitbull utan att referera till en massa akademist lulllull. Era egna mogna tankar tack!
1.) Du har ingen aning om vem jag är, vad jag har upplevt, eller gjort.

2.) Du har fått mina mogna tankar tidigare i tråden.

3.) Det finns inte så mycket mer att säga. Jag har lite annat att göra än att diskutera självklarheter.

/S
pitbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 02:16 #138
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av WebboT
Citat:
Originally posted by -Decibel@Jun 3 2007, 18:21
Citat:
Ett citat till:

"Djurvärlden är ett bra exempel för de som är skeptiska."

Really? Har aldrig någonsin hört talas om en enda djurart som försöker para sig med ungar som ännu inte är könsmogna.
Jodå, apor t.ex. gör det hela tiden.

Dom gör det just för görandets skull, precis som vi människor ibland.

Vilka "vi"?
nu såg jag hur galet detdär blev, usch o fy, för sent att editera också.

Det jag försökte jämföra med var att apor jökar på ungarna i en jäkla fart och dom gör det av samma anledning som vi vuxna människor gör med varandra, för njutning.

Ska försöka hitta vilka apor det är, har nämligen sett en dokumentär om det på nån naturkanal.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-04, 02:32 #139
koalas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
koalas avatar

Citat:
Originally posted by WebboT@Jun 4 2007, 00:38
Oavsett hur många fakta sidor som Wikipedia och dyl. ni refererar till, så kommer glorifiering och propaganda spridning av pedofili ALDRIG att bli rättfärdigat.
Det verkar som ni, PRQ, Pitbull m.fl. har läst lite För mycket fakta genom åren. Hur vore det att leva lite i den riktiga världen för en stund?
Tror ni att föräldrarna till dom barnen accepterar att man refererar till yttrandefrilagen i en sån situation?
Vore tacksam för ett moget svar på dessa frågor från PRQ och Pitbull utan att referera till en massa akademist lulllull. Era egna mogna tankar tack

WebboT, nu undrar jag om du bott i USA så länge att du föredrar att hämta dina kunskaper från exempelvis Fox News istället för "akademiskt lullull". Kanske demagogi passar dig bättre än saklig diskussion? Vetenskap är överskattat, sant. Visst kan det vara intressant att diskutera egna åsikter istället för fakta, men i detta ämne delar nog alla här samma åsikt om huruvida pedofiler är önskvärda på dagis och liknande, alltså vore det ganska meningslöst att diskutera dessa åsikter. Att blanda in yttrandefrihet för dagispersonal är ju meningslöst. Det handlar där snarare om lämplighet. Vad tycker du förresten om att heterosexuella manliga gynekologer undersöker din fru?
Oläst 2007-06-04, 04:11 #140
WebboTs avatar
Bara ett inlägg till!

Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av koala
Citat:
Ursprungligen postat av WebboT
Oavsett hur många fakta sidor som Wikipedia och dyl. ni refererar till, så kommer glorifiering och propaganda spridning av pedofili ALDRIG att bli rättfärdigat.
Det verkar som ni, PRQ, Pitbull m.fl. har läst lite För mycket fakta genom åren. Hur vore det att leva lite i den riktiga världen för en stund?
Vore tacksam för ett moget svar på dessa frågor från PRQ och Pitbull utan att referera till en massa akademist lulllull. Era egna mogna tankar tack

WebboT, nu undrar jag om du bott i USA så länge att du föredrar att hämta dina kunskaper från exempelvis Fox News istället för "akademiskt lullull". Kanske demagogi passar dig bättre än saklig diskussion? Vetenskap är överskattat, sant. Visst kan det vara intressant att diskutera egna åsikter istället för fakta, men i detta ämne delar nog alla här samma åsikt om huruvida pedofiler är önskvärda på dagis och liknande, alltså vore det ganska meningslöst att diskutera dessa åsikter. Att blanda in yttrandefrihet för dagispersonal är ju meningslöst. Det handlar där snarare om lämplighet. Vad tycker du förresten om att heterosexuella manliga gynekologer undersöker din fru?
Citat:
WebboT, nu undrar jag om du bott i USA så länge att du föredrar att hämta dina kunskaper från exempelvis Fox News istället för "akademiskt lullull".
Där var du fel ute.
När det gäller spriding av pedofil-propaganda så behöver jag inte hämta kunskaper från varken ditt eller datt. Behövs nämligen ingen utomstående "kunskap" för att dra en egen slutsts om hur dj*vla fel det är. Eller går du alltid till wikipedia innan du bildar dig en egen uppfattning?

Vad det gäller USA så sympatiserar jag inte många lagar här, det kan jag säga, men en sak hanterar dom korrekt här och det är pedofiler.

Citat:
Kanske demagogi passar dig bättre än saklig diskussion?
Vad är det för trams? Skulle mina åsikter vara osanna? Är det osannt att inte gilla pedofil propaganda?

Citat:
Vad tycker du förresten om att heterosexuella manliga gynekologer undersöker din fru?
Ännu en orelevant trams-fråga. Kvinnor går till gynekologen av fri vilja. Pedofiler vill penetrera små oskyldiga 4 åringar. Tror inte 4 åringen gör det av fri vilja. Du verkar tro det.
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017