FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Edit: Du hann visst göra en edit. Vet dock fortfarande inte hur det ska tolkas. Men NU ska jag i varjefall sova. Och jag har förövrigt en IQ på över 90. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Japp ska också sova.
Och hur mycket ni än hänvisar till wikipedia länkar etc..Kommer JAG alltid tycka att det är fel att vuxna har någon form av sexuella tankar eller liknande mot barn. Även om många här verkar det är helt normalt så anser jag det är väldigt sjukt och vidrigt att tex vuxna män våldtar och pentrerar små oskyldiga fyraåringar.. Men men, väntar mig nu ett svar med 500 länkar till wikipedia där ni bortförklarar att detta inte är fallet och det är helt legitimit och yttrandefriheten inte på något sätt får motverkas(även om det innebär att vuxna "trevliga" män kan kommunicera fritt hur de på enklast sätt kan penetrera lisa, 4år.) Aja! Låt de härja fritt! Det verkar som ett par medlemmar här endast inte är aktiva pedofiler är för att de är olagligt och att de inte vill bryta mot lagarna..Nice..Not. Natti. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ska jag svara på om homosexualitet är fel också? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Och för er som envisas med att driva diskussionen bort från ämnet (yttrandefrihet), kan jag tillägga att jag inte har några sympatier med pedofiler.
"I hate your opinions, but I would die defending your right to have them" -François-Marie Arouet de Voltaire. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
2.) Du har fått mina mogna tankar tidigare i tråden. 3.) Det finns inte så mycket mer att säga. Jag har lite annat att göra än att diskutera självklarheter. /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det jag försökte jämföra med var att apor jökar på ungarna i en jäkla fart och dom gör det av samma anledning som vi vuxna människor gör med varandra, för njutning. Ska försöka hitta vilka apor det är, har nämligen sett en dokumentär om det på nån naturkanal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
WebboT, nu undrar jag om du bott i USA så länge att du föredrar att hämta dina kunskaper från exempelvis Fox News istället för "akademiskt lullull". Kanske demagogi passar dig bättre än saklig diskussion? Vetenskap är överskattat, sant. Visst kan det vara intressant att diskutera egna åsikter istället för fakta, men i detta ämne delar nog alla här samma åsikt om huruvida pedofiler är önskvärda på dagis och liknande, alltså vore det ganska meningslöst att diskutera dessa åsikter. Att blanda in yttrandefrihet för dagispersonal är ju meningslöst. Det handlar där snarare om lämplighet. Vad tycker du förresten om att heterosexuella manliga gynekologer undersöker din fru? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||||
|
||||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
När det gäller spriding av pedofil-propaganda så behöver jag inte hämta kunskaper från varken ditt eller datt. Behövs nämligen ingen utomstående "kunskap" för att dra en egen slutsts om hur dj*vla fel det är. Eller går du alltid till wikipedia innan du bildar dig en egen uppfattning? Vad det gäller USA så sympatiserar jag inte många lagar här, det kan jag säga, men en sak hanterar dom korrekt här och det är pedofiler. Citat:
Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|