FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja, har en LLL.se också. Med tanke på att LL.se är hyfsat svårt att få tag i är LLL.se ett trevligt alternativ om ändå inte lika högt värderat. Frågan är ju dock vad nyttan är med domänen. Jag registrerade för att jag ville ha akronymfunktionen och kanske kommer det att bli ett projekt senare i höst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det faktiska värdet på LLL.se-domäner ligger nog trots allt fortfarande i huruvida de berör en speciell bransch, exempelvis tal.se, bil.se, mat.se, aik.se, lag.se men även andra mer långsökta som t.ex. sik.se, gik.se, hej.se, lik.se, nej.se, sal.se osv... För att ge exempel på detta kan ni titta på de här lediga: bqu.se bqw.se bqx.se bqy.se bqz.se brq.se brx.se bsq.se bsw.se bsy.se bsz.se btq.se bty.se btz.se bui.se buj.se buq.se buv.se bva.se bvo.se bvq.se bvr.se bvu.se bvv.se bvw.se bvx.se bvy.se bvz.se bwa.se När ni registrerat dem, säg till så kan ni få en lista med 100 ytterliga som är lediga...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ge mig nästa lista som du lovade.
|
||
![]() |