FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har flyttat kontoret till mina firmor, nyrenoverat och fräsch så jag tänkte passa på
Är lite inspirerad av Googles kontor, även fast jag nu inte kommer sikta på det, men ändå ![]() Tänkte få in lite skojjiga grejjer som kan förgylla vardagen. Flipperspel känns lite gammalmodigt, likaså biljardbord. Några tips? enkla men roliga prylar är nog bäst, spelkonsol har jag klurat på men det lär nog ta fokus från det som behöver göras ![]() Hur har ni gjort? om ni nu gjort något Kompanjonen föreslog en enamad bandit för att få fram poletter till fikaburken :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi fick några små rörelsestyrda kanoner som skjuter skumgummiringar av en kund. De är hysteriskt kul att skrämma skiten ur folk med (placeras t.ex. bakom dörren till serverhallen...).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Jo, kikade lite på coolstuff.se , fanns endel skojjiga prylar där, samma med teknikmagasinet.
Någon som vet fler sajter som har liknande saker ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
dino.se brukar ju ha mycket kul... Vet inte om det är så mycket som hör hemma på kontoret, men det gör ju inte kanoner heller för den delen.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En hyggligt stor Scalectric-bilbana förstås!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Anställ någon intressant person.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Men jag gillar Googles kontor, mycket färg över allt och det piggar upp ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
En sån här vore ju inte helt fel:
http://www.blocket.se/vi/11900585.htm?ca=15_s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fussball-spel är skitskoj och kräver en hel del fysisk rörelse vilket är bra. Pingis är annars skoj men kanske lite väl stort och sportigt. Nintendo Wii är nog perfekt men, precis som du säger, kanske lite för beroendeframkallande.
En kollega till mig har en liten 2-kanalig radiostyrd helikopter på kontoret som tål mycket krasher. Mycket nöje för 300:- på Teknikmagasinet. Annars har vi funderat på att skaffa radiostyrda pansarvagnar/bilar med skumgummikanoner. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|