FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra då vet jag.
Tack alla för svaren! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
men om det bara är en sida som går ut så är den ju värd registreringskostnaden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad är den värd för dig? Vad ser du för möjligheter med den? Vad tror du att du har för intjäningsmöjligheter med den? Hur mycket jobb kommer det att kräva att få igång siten? Hur mycket behöver du marknadsföra den? Annars kan man ju alltid fråga hur långt ett snöre är. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Och det är inte samma sak som att fråga hur långt ett snöre är.. här angav jag ju pagerank och besökarantal. Och iom att man kan tjäna pengar på både sakerna så borde det gå att beräkna ett ungefärligt värde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle kolla vilka PR sidor som pekar till den har och hur många de är. Då spelar det ingen roll om du tappar PR vid nästa uppdatering för om de andra är bra så återfår sidan PR troligen vid näst nästa uppdatering.
Annars för att få en någorlunda bra värdering av din sida så var det någon som tipsade med den här länken här på WN en gång i tiden. (obs ta värdet med en nypa salt) http://directory.sootle.com/website-worth/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det går o få tillbaks PRn om man gör vissa knep.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för länken den finns i mina favoriter nu
![]() Enligt website-worth så är hemsidan värd $1, 221.00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min största sida med 90 000 unika om dagen är bara värd 14000$, snacka om missvisande
![]() Sen en annan sida jag har som har drygt 10 000 unika om dagen är värd 118 000$ haha |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Skulle du kunna skicka PM med länkar till dina sidor som du pratar om, jag skulle behöva lite inspiration och exempel på att man faktiskt kan leva på att bli webbutvecklare för jag funderar nämligen på att läsa vidare innom det området. Och till alla andra som läser det här: Jag vill alltså inte veta vad era hemsidor är värda, inte i den här tråden iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|