FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Måste fixa lite visitkort, kan nån rekommendera ngn billig och pålitlig sida. När man letar runt så är det en djungel med ftg som säljer detta.
tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vistaprint.se kanske? De har lite gratis visitkort, men du får betala expeditionsavgift och frakt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag ringde till ett lokalt tryckeri och fick mina visitkort samma dag mot faktura.
Kostade säkert någon krona till men det kan det vara värt att gynna de lokala företagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
En kompis(solidcard.se) gör visitkort helt i metall, lite dyrare men mycket coolare
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vistaprint är ruskigt mycket billigae än alla svenska tryckerier jag hittills provat och de är snabba... Man kanske måste ha någon som kan göra designen för trycksakerna, om amn inte står ut med deras färdiga mallar, men 250 spänn för kort (utan reklam) i fyrfärg är jäkligt billigt med svenska mått mätt.
Fast normalt gynnar vi lokala tryckerier, men ibland är de helt enkelt för långsamma occh hutlöst dyra...
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
http://print2people.se kan rekomenderas. Jag gjorde kortet själv i photoshop och dunkade upp bilden via deras sajt. drygt 500 spänn för 400 st kort med färg. Snabb leveranstid, kan varmt rekomenderas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har beställt 100 st från moo.com, väntar nu på leverans. Lite kul är de, mindre än vanliga och det går att få unika bilder på varje kort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|