FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Spelade ett spel i slutet på 90-talet som var väldigt gulligt. Man sprang runt i en fin värld och dödade hjortar och kaniner.
Kommer inte ihåg exakt vad det hette, men det var något i still med "Natural Born Killers". Det var i 3D (såg snyggt ut med 3dfx-kort) och det var ett FPS-spel som quake o co. Jag har försökt googla lite, men hittar inget. Någon som känner igen det och vet exakt vad det heter? OBS. Vill bara förtydliga, det är inte Deer Hunter jag söker, detta spelet är lite löjligare grafik i, som ett barnspel eller en serietidning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har spelat det, jäklar vad köttigt det var.
![]() Det hette nog Natural Born Killers... Men jag hittar inte heller något... Hmm kanske någon variant på namnet.. Hmm.. Jag ska söka en stund edit: Got it! natural fawn killers Jag visste det var en "alternativ stavning"... jag minns att det var nåt "mysko" med namnet sedan förr i tiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
haha, lyckades faktiskt hitta det på google innan jag läste här. Härligt att få spela det lite igen, men jag minns det som mycket snyggare!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jasså.... men du, det var inte nätverksstöd va? Om det finns kan jag kicka dig en runda!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hitta demot, spelade 3 levels.. hehe härligt spel.. Gillade kommentarerna mkt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Hehe, tyvär inte nätverksspel vad jag vet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu kan jag också passa på att fråga efter ett gammalt spel.
Jag spelade de också i slutet på 90-talet men spelet var nog lite äldre. De var i stil med desert strike. Man hade kontroll över en pansarvagn,helikopter,jeep och någon typ av artilleri. Målet var att åka runt och sprängde motståndarens baser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||