FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Skulle vilja ha tips på lite ställen och sätt man kan sälja en e-butik. Det är en relativt stor e-butik med en omsättning på en halv miljon de senaste kvartalet med mycket god vinst.. Prislappen är över 100 000kr. WN är perfekt, men det räcker kanske inte i detta fallet. Vart kan man hitta köparna? Inga små sajter som tar lång tid. Givetvis kan det tänkas kosta, men max 10 000kr. Vad tror ni? Hur gör ni? Köpa någon säljannons i någon tidning? Tacksam för hjälp! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Bransch?
Tidningsannons är jag tveksam till. Gör som alla andra och annonsera på Blocket och alla gratisplejs. Samt alla svenska webmasterforum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad finns det mer för sajter då? Tips?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag letar ställen att kunna publicera denna försäljning på. Vad sajten säljer, antal kunder om dagen, etc. hör inte till denna tråd. Men för att bemöta så är det inte några datorer som säljs och är väl en 3-20 köp per dag beroende på annonskampanjer, etc. Hur som helst är jag tacksam för all hjälp... keep going! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
någon måste väl ha något förslag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Försäljningen ligger nu ute under Köp & Sälj Domäner för er som visat intresse och er som nu vill visa intresse.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|