FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Tez: Eh, jag hade också blivit sur om någon gjorde så mot mig. Så rutten stil att det inte finns.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Loggar du IP från de som postar? Vore intressant att se en sammanställning från flera olika webbutiker där ipnummer jämförs. Är övertygad om att man skulle kunna se ett mönster!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det finns kunder som blir väldigt missnöjda för en sak, när en annan blir väldigt nöjd för exakt samma sak.
Det är upp till var och en, som alla vet är vi inte samma.. tur är väl det. Jag har gjort flera affärer under mina år där jag senare i vissa enstaka fall blivit väldigt förvånad. Men jag håller med dig, vääldigt lågt att skriva skit om konkurrenter på sånna allmäna sajter. Jag har varit med om exakt samma sak, varnade personen i fråga men han (som även representerade företaget) lyssnade inte. Så vi blev så sura att vi tog lagen i egna händer.. :angry: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Har också hört att det fuskas en hel del med dom där kommentarerna och siten (t.ex. pricerunner) hamnar i en prikär situation där deras klient (som betalar dom) gör sämre affärer pga dåliga kommentarer. Dessa kommentarer har dessutom en mycket stor effekt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan de inte konkurrera rent affärsmässigt så tar de till andra metoder
![]() Men omdömen om företag påverkar mig personligen när jag beställer. Istället för att betala direkt kan jag överväga postorder om omdömena gäller dåliga leveranstider, alternativt att se mig omkring för bättre butiker. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|